1. Tomáš Nestrašil IP adresa: 37.188.188.143
    Tomáš Nestrašil

    Parádní rozhovor jsem velký obdivovatel Flo Tafaniho, neskutečný cit na plyn a stopu jízdy tedy alespoň když jezdil motorky. Jsem zvědavý letos naživo v Přerově s automobilovým motorem zda dá konkurenci šanci. Jaký jede přesně motor prosím?

    30.5.2018 10.42

  2. Aneta Musilová IP adresa: 37.188.132.75
    Aneta Musilová

    Dobrý den, děkuji za pochvalu, motor pro tuto sezónu je Volvo 3.0 4cylinder

    30.5.2018 16.56

  3. Břeťa Škvarek IP adresa: 37.188.190.44
    Břeťa Škvarek

    Top, jezdec. Neskutečný cit pro plyn a dávkování výkonu. Nezapomenutelný zážitek jak při ME v Přerově jak  udolal s bratry Anacletovymi Ondru Musila. Také jsem zvědavý na výkony s Volvem.

    1.6.2018 9.27

  4. Rostik Bůček IP adresa: 89.24.35.91
    Rostik Bůček

    Mít nezapomenutelný zážitek z toho, jak francouzská legie poraží českého pilota na domácí trati, to je fakt kus ryzího fandovství, jak má být…

    2.6.2018 1.45

  5. David Jeřábek IP adresa: 85.163.30.234
    David Jeřábek

    a proč ne, v tom je ta krása sportu, fandit můžete přeci komukoli… ryzí fandovství to bezesporu je, i když se neztotožňuje s „národním zájmem“ :-))))

    2.6.2018 7.06

  6. Jakub IP adresa: 80.188.57.49
    Jakub

    To : Břeťa Škvarek – Mít radost že frantíci kteří jeli s „trakcí“ a udolali Ondru Musila mi přijde jako divná uchylka …

    6.6.2018 13.50

  7. Škvarek IP adresa: 88.101.145.36
    Pitr
    Knoll
    Lepoter
    Pavel Šot
    Petr

    Dobrý den, auta prošla technickou přejímkou včetně závěrečné tech. kontroly tak nevidím problém s kontrolou trakce. Pokud by byla určitě nani technici přijdou.

    8.6.2018 15.27

  8. Ľuboš ULIANKO IP adresa: 188.167.252.99
    Ľuboš ULIANKO

    S tou kontrolou trakcie to nie je také jednoduché. V roku 2012, keď francúzi prevalcovali Ondru Musila, sa o tom veľa písalo. Veľmi tomu nerozumiem, ak sa mýlim, opravte ma. Kontrola trakcie ako ju poznáme napr. z bežných osobných áut je samozrejme v autokrose zakázaná a keby mal niekto takúto kontrolu (so snímačmi rýchlosti otáčania jednotlivých kolies), zrejme by ju pri technickej kontrole komisári našli. To čo v roku 2012 francúzi ako jedni z prvých začali používať, je kontrola zrýchlenia kľukového hriadeľa motora. Nie je to klasická kontrola trakcie, ale funguje to veľmi podobne: aj keď dáš na plyn tehlu, motor nejde do otáčok okamžite, ale elektronika reguluje otáčky tak, aby sa rastúci krútiaci moment prenášal na kolesá plynule. Ja osobne som odvtedy na Tafaniho a Anacletovcov alergický. Môžu to byť určite kvalitní piloti, ale myslím, že ten Přerov bol tak trochu boj Ondru Musila proti odladenej elektronike. Ale je to iba môj ničím nepodložený názor…

    9.6.2018 19.38

  9. Batalka IP adresa: 78.102.115.132
    Batalka

    Zkazena nalada z komentaru,a tyhla kecy maji byti spojovany s autokrosem,dockate se ,,vysledku“obdivu sami!sbohem

    12.6.2018 7.36

Napište nám svůj komentář ke článku

Komentáře k textu na našem serveru
Autokrosar.cz věří, že naši čtenáři budou ctít v diskuzích základní zásady slušnosti a nebudou používat vulgární výrazy nebo jinak neslušné projevy, případně vkládat cílené reklamní příspěvky. V takovém případě si Autokrosar.cz vyhrazuje právo takový příspěvek vymazat.

:wink: :twisted: :roll: :oops: :mrgreen: :lol: :idea: :evil: :cry: :?: :-| :-x :-o :-P :-D :-? :) :( :!: 8-O 8)