1. Milan IP adresa: 213.226.251.231
    Milan

    Škoda že není mezi přihlášenými Jirka Bret, no snad ho tam nakonec uvidíme.

    22.6.2019 6.47

  2. Pash IP adresa: 37.48.25.11
    Pash

    Listek na cely víkend,tak to buch v „mekce“autokrosu chtel zjevne prilis….

    22.6.2019 15.19

  3. David Jeřábek IP adresa: 85.163.30.234
    David Jeřábek

    Už jsem to tam dopsal, ono nám do emailu přišel ceník bez víkendu, ale na stránkách autoklubu NP mají víkend za 400,-, takže jsem to sem dal také ;-) Díky za upozornění…

    22.6.2019 18.16

  4. Ka IP adresa: 46.135.76.161
    Ka

    Bude se dát někde poblíž závodiště kempovat? Díky.

    22.6.2019 20.06

  5. David Jeřábek IP adresa: 85.163.30.234
    David Jeřábek

    Určitě, jako každoročně bude kemp zřízen v úplné blízkosti závodiště.

    22.6.2019 20.19

  6. Ľuboš ULIANKO IP adresa: 188.167.252.83
    Ľuboš ULIANKO

    Zdravím. Dajú sa lístky kúpiť aj niekde v predpredaji tak ako to bolo teraz v Přerove? Nenašiel som o tom žiadne info. Ďakujem.

    22.6.2019 22.35

  7. Levák Bob IP adresa: 82.145.223.6
    Levák Bob

    Vypadá to, že přijdou nováčci i mezi diváky.  :-D

    23.6.2019 0.38

  8. Fanoušek IP adresa: 94.74.224.16
    fanoušek

    Jestli pak  dorazí také pán s koženou brašnou :wink:

    24.6.2019 17.21

  9. Martin IP adresa: 185.94.5.15
    Martin

    To určitě,  v Přerově byl a i vidět v čt.

    24.6.2019 18.36

  10. Honza Pilát IP adresa: 85.70.134.148
    Honza Pilát

    Byl i na RX v Sosnové…:)

    24.6.2019 20.12

  11. Pepa Žáček IP adresa: 213.226.252.39
    Pepa Žáček

    Zdravím, nevíte kolik se platí za kemp? nebo jak to tam je s cenami? Nikde jsem nic o kepmu nenašel.. díky 

    1.7.2019 14.09

  12. Jirka Bret IP adresa: 90.183.144.82
    Jirka Bret

    Zdravim Milane, Bohužel startovat nebudu, nemáme motor a přechazíme i na jinou elektroniku,takže snad v Poříčí.

    2.7.2019 7.48

  13. ivo IP adresa: 178.255.168.9
    ivo

    zdravím, víkendový lístek a kemp dohromady 600kč na osobu

    3.7.2019 18.25

  14. Josef Havlina IP adresa: 78.80.27.235
    Josef Havlina

    Mohl by někdo poradit kde sehnat model autokrosového spec co jsem zahlédl v pořadu Svět motorú.

    3.7.2019 19.17

  15. David Jeřábek IP adresa: 85.163.30.234
    David Jeřábek

    staví to Robert Ritschel… kontakt se sežene na 100% o víkendu u Jakuba Kubíčka, možná že tam přímo bude.

    4.7.2019 14.52

  16. Láda Foglar IP adresa: 37.48.48.79
    Láda Foglar

    Je škoda že není živí přenos jako třeba v Matchenbergu. 

    6.7.2019 17.45

  17. Sejba IP adresa: 46.135.94.187
    Sejba

    JK #5

    6.7.2019 20.09

  18. ing kralik IP adresa: 79.98.157.6
    ing kralik

    on nejede honza brožek že o něm nepišeš tomaši

    7.7.2019 8.04

  19. Karel Kleiner IP adresa: 46.135.102.230
    Karel Kleiner

    re Láda Foglar. Přímý přenos na internetu je paráda a zvlášť pokud se to poslední dobou zdokonaluje. Na víc je to výborná propagace tohoto krásného sportu, i když někteří si myslí, že to zas není nic moc sledovanost. Jenže hlavní problém jsou páni z FIA, Pozorovatelé a ani hlavní SK nemají kolonky pro tuto propagaci ve svých zprávách, takže v důsledku to pro pořadatele nemá význam a pouze ho to stojí nemalé náklady. Přesto obdivuji a hlavně fandím všem kdo toho jdou.

    7.7.2019 8.23

  20. David Jeřábek IP adresa: 77.78.90.128
    David Jeřábek

    jede Honza, teď se řešil kontakt s Boelem, Adriaan byl vyloučen z jízdy. Máme na starosti tiskové a nedá se tak úplně vše obsáhnout.

    7.7.2019 11.02

  21. Radek Jordák IP adresa: 46.135.68.92
    Radek Jordák

    Po tomto závodu, by se měl autoklub Nová Paka zamyslet a vrátit závodiště na úroveň hodné ME. Po celém depu jsme k smíchu, od toalet, sprch, až po katastrofální úroveň trati, na které nelze závodit ale pouze  přežívat.Od děr které jsou až 80 cm hluboké po strašný systém kropení, kdy první rundy doslova bruslí, až po poslední, které nejsou v prachu doslova vidět. V sobotu odjížděla auta z měřených kol, protože trať nebyla sjízdná ani pro buggy!!! Na to, že zde dostávají jako jediní dotace, mají zde spousty diváků, stánků, kemp… ptám se kde jsou ty peníze, proč je autoklub neinvestuje a neuspořádá pořádné závody ….
    Teď mě asi nebude mít pár lidí rádo, ale chtěl bych vidět to vyúčtování závodů….. Je zde jasné co se zde děje …..Ředitel závodu zde neřeší vůbec nic, myslím, že toto krásné závodiště vrátí na výsluní pouze mladá krev ….
    Komentování závodu je další věc kdy zde nepoznávají auta odhadují se dle barev a řeší se věci, které sem rozhodně nepatří. Kdyby se radši pouštěla částečně bojovná muzika, jako je to na závodech v sousedním Německu, rozhodně je to daleko příjemnější ….připadal jsem si jak v devadesátých letech….

    Určitě  nechci zde kritizovat pořadatele těm děkuji, vím kolik práce za přípravou závodů stojí, jen už je opravdu na čase se zbavit určitého člověka a začít Paku vracet tam kam patří!!! Na nejlepší trať v ME!!!!!!

    7.7.2019 21.21

  22. Petr Kladiva IP adresa: 78.80.28.131
    Petr Kladiva

    Dobrý večer pane Jordáku, jsem jen divák a nikdo z autoklubu ani organizátorů. Nicméně po přečtení vašeho příspěvku bych rád také reagoval. Depo komentovat nemohu, ale z pohledu diváka musím říct, že jsem byl udiven, jaké díry byly na trati a jak dlouho trvalo než s tím někdo něco udělal. Ke komentátorům se vyjádřím jen krátce (kdysi jsem kritizoval hodně a dostal jsem sprchu a nabídku, že si to můžu zkusit). Výslovnost je jedna věc (Károly se opravdu nečte „Károly“, ale „Károj“), některá jména jsou složitá, chápu a rozumím. Nicméně mi přijde divné, že z toho místa, kde je stanoviště komentátorů není poznat, resp. komentátoři nepoznávali a mnohdy ani neviděli. To povídání kolem nechám bez vyjádření.

    Moc se těším na mou srdeční trať v Poříčí nad Sázavou, která by si zasloužila „Evropu“ a dostalo se ke mě pár informací, že by se tam měla vrátit. Co je na tom pravdy nevím, ale byl by to sen. Naposledy si jí pamatuji jako malý kluk. Myslím si totiž, že je to jeden z nejlépe zorganizovaných (po všech stránkách) podniků nejen v ČR, ale možná i v Evropě. Vím, že se podílíte na úpravě trati a organizaci. Děkuji vám za to, protože trať je těch nejlepších rukou a to nejsem jezdec, ale pouze divák. 

    7.7.2019 22.35

  23. Donatelli IP adresa: 77.48.51.26
    Donatelli

    Dovolil bych si zde uvést svůj názor na dnešní závody v Nové Pace z pohledu diváka.

    Oproti dřívějšku oceňuji systém kropení trati. To že se půl trati kropí z požárních hadic položených okolo mi přijde jako dobré a hlavně rychlejší řešení, než všude posílat kropící auta. Jestli je dobře nebo špatně nakropeno neumím posoudit, to daleko lépe zhodnotí jezdci. Také kladně hodnotím větší množství košů na odpadky. Teď k věcem co se dle mě nepovedly. Nevím kde všude se dají koupit vstupenky, ale soustředit prodej do jedné budky u vstupu mě přijde přinejmenším divné. Dřív bylo možné vstupenky koupit od “ prodejců “ už na přístupové cestě. Tím se dobře eliminovaly fronty. Já přijel po dřívějších zkušenostech dřív, ale pamatuju taky jeden ročník, kdy jsem si u “ budky “ postál 20 minut… Další věc k zamyšlení je komentář závodů. Se “ starým harmonikářem “ bych problém asi neměl, těch pár přebreptů beru jako daň za dvoudenní komentování. Ale způsob jakým komentoval jeho kolega slavnostní nástup jezdců ve mě vyvolával pocity studu. A při vyhlašování výsledků jsem si o něm začal myslet, že je za a) zhulený, b) opilý . Nezlobte se na mě, ale tohle se vážně nepovedlo a dost to dehonestovalo obětavou práci jiných. A pak by se moderátoři mohli domluvit aby si neskákali do řeči a nemluvili současně. Výsledkem bylo nesrozumitelné hlaholení…. Další věc co mě zarazila bylo že nikdo ( nebo mě to tak připadlo ) neřídí traktorovou četu odtahu vozidel.  Několikrát se stalo, že na trati byl nepojizdný vůz, ale jaksi ne nikdo neměl k jeho odtažení. Naopak pochvalu by si zasloužili ti co čistili startovní rošt. Rychle a dobře. Dále by možná bylo dobré aby někdo dozoroval činnost strojů na úpravu tratě. Občas to vypadalo, že jsou placení od hodiny. A poslední věc, která se skutečně nesetkala s pochopení jsou různá pohybující se vozidla a vozítka na trati při její úpravě, nebo při přerušení závodů. Ještě bylo pochopeno, že nějaká čtyřkolka rozváží pro traťové komisaře a pořadatele u trati , hasiče a pod něco k pití. Ale proč se po dráze pohybovaly vozítka Polaris ? to nikdo nepochopil. Asi se mocní potřebovali předvést že tam jsou, mají na to a dokázat obyčejným návštěvníkům že oni na to mají. To jste odkoukali odkud? A na závěr ještě jeden dotaz. Já nejezdím na závody do zahraničí. Ale je běžné, že tam k mikrofonu pustí komentátory z ČR ? A pro jistotu hned 3? Doteď jsem si myslel, že v Německu se jezdí dva závody ME, ale zdravici pro své soukmenovce měli hned 3. A nebo si tam může mluvit kdokoliv kdo se za cizího komentátora prohlásí? No ještě že podobný nápad neměli komentátoři z ostatní pořadatelů závodů ME. 

     Tímto jsem rozhodně nechtěl nějak napadat obětavou práci pořadatelů. Napsal jsem co se mi nelíbilo a proč. Jak s nimi pořadatel naloží je jeho věc. Hezký večer všem přeje Karel Donatelli

    7.7.2019 22.47

  24. Honza Pavlík IP adresa: 109.238.208.114
    Honza Pavlík

    Chtěl poděkovat pořadatelům z Paky za moc povedené závody. Našim reprezentantům za předvedené výkony a to především Kubovi Novotnému a Davidovi Horákovi, kteří dokázali, že autokros pořád ještě není jen 50 m a první zatáčka. Co se stavu trati týče, myslím, že je to jednoznačně podmíněno počtem účastníků a v současnosti se to nedá srovnávat s jakoukoliv akcí MMČR, byť je to třeba Poříčí – tam bylo loni dohromady do 50 velkých aut a předloni to samé, Paka by takové počty snesla jako prd. Možná, že by svým specifickým povrchem bez tvoření velkých děr pojmul toto množství účastníků Přerov nebo Dolní Bousov, ale to je jen spekulace. Hlavně aby to nedošlo tak daleko, že v honu na díry celou trať vyasfaltujeme a necháme tam metrový proužek zeminy u startu, aby bylo vidět na čem se to tady vlastně jezdilo… :wink:

    8.7.2019 6.00

  25. Karel Kleiner IP adresa: 185.93.2.101
    Karel Kleiner

    K závodům a ani výše uvedeným komentářům se vyjadřovat nechci. Zejména proto, že jsem tam nebyl. Nic méně si myslím, že jedním z problémů je předhánění se v tom, který pořadatel sežene víc jezdců. Bohužel to je zase pravý opak toho co jsem již výše psal. (na to už páni z FIA kolonky ve svých zprávách mají, takže se některým pořadatelům ani nedivím). Ale potom si musí uvědomit, že více aut samozřejmě dříve a více rozbíjí trať a tak na to pořadatel musí být lépe připraven. Pokud ne tak se stane to že je víc odtahů, prodlužuje se harmonogram, jezdci si stěžují na poškození svých aut, atd. Škoda, že je zde jen jediný názor jezdce a navíc jezdce, který nedokončil finále k vůli urvanému kolu, takže se to nemusí zdát úplně objektivní (promiň Radku). Chtělo by to víc názorů jezdců, kteří závod absolvovali. Na druhou stranu vím, že mnozí si nechtějí dělat zlou krev a raději zde svůj názor neuvedou. Většinou je to opravdu jen plýtváním zbytečného času. Všem vítězům gratuluji a hlavně Radkovi a Vaškovi (Fejfar) moc přeji, aby už tu smůlu protrhli.

    8.7.2019 7.38

  26. Jakub Kubíček IP adresa: 212.20.71.34
    Jakub Kubíček

    Zdravím všechny,
    rád bych navázal na Radkův komentář. Je opravdu moc smutné, kolik negativních věcí se při letošním závodu vyklubalo.

    Naprosto chápu, že sucho dost ovlivní přípravu tratě a na ní se to pak patřičně projeví i během víkendu. Co mi ale nejde do hlavy je to, proč nás pustili na druhý měřák v 7 autech (v tolika jsme snad nikdy nikde nejeli, určitě ne v Pace) a navíc do brutálně rozebraný trati, která prášila tak, že dokonce i traťáci volali vysílačkou na věž, že nic nevidí a tudíž nemůžou nic rozhodovat… O mě se ví, že letím hranu, někdy i kousek za ní. Je to sice autocross, ale tohle už s tímto krásným sportem a závoděním o dobrý čas nemělo nic společného – prostě boj o přežití. Například na studánce běžně letím bokem, držím tam dvojku pod plynem a teď jsem stál na brzdě, na jedničku, vyhlížel velké díry a až když jsem je venkem objel, tak jsem teprve zatáčel a odjížděl tam odtud pryč… Naopak první měřák nám zase zlili tak, že to bylo jak na mýdle… jasně, jsme první skupina, která to má na každém závodu poprvé nakropený, ale při novém systému kropení to mohlo být jen tak lehce zavlažené. Vždyť ten systém se tam kvůli tomu dělal…

    Rád bych zde zmínil i sobotní briefing, který byl ihned po prvním měřáku. Když jsme dostali prostor pro dotazy a několik z nás se zvedlo s připomínkou na kropení, ředitel závodu nás okamžitě odkazoval na hasiče, abychom to šli říct přímo jim, jestli se nám něco ohledně kropení nezdá… Že se prý lehce zavlažit po každé 2-3 jízdě prostě a jednoduše nedá, to jde jen na sídlišti v Seelowě…

    V neděli byla trať o kapku lepší, ale viděli jste někdo nějaké velké souboje na trati? Např. předjíždění dole na 5ce? Pár jich možná bylo, ale dokonce ani Bernd s Thomasem si tam moc nedovolovali riskovat a radši díry objížděli venkem. Prostě jen start, mazec v první zatáčce a pak jen vláček a boj o přežití, vyhnout se dírám, nesrazit gumu nebo neurvat celé kolo… Měli 130 přihlášených, z toho min. třetina je zde jenom proto, že Paka je údajně „Mekka autocrossu“ a tohle dostali? Z jejich výrazů jsem rozhodně spokojenost a nadšení neviděl…

    Každopádně musím všem, kteří se podíleli na přípravě závodu, chlapům, kteří to tam odmakali, vyseknout poklonu. Kluci díky!

    8.7.2019 7.53

  27. Radek Jordák IP adresa: 46.135.68.92
    Radek Jordák

    To Honza Pavlík: to jsi byl myslím na úplně jiných závodech ….stav trati neměl vůbec nic společného s počtem aut ty jsou zde pokaždé a když si vezmu závody pred 4-5 lety trať byla krásná…. nezlob se  ale myslím zde  bylo něco kolem 130 aut a to je sranda proti mistráku kde se ukáže i 150 aut a trati nejvíce ublíží plecháče které nemají tak dokonalé  podvozky a jsou těžké…. pomalu každý zavodnik  ti v depu řekne nejhorší závody v ME  je to autocross na nezpevněném povrchu ale tohle uže bylo moc a pro diváka co je atraktivního na tom že třeba superbuggy každý jede jen aby dojel boji se kam kolik zatočit aby neudělal defekt, neulomil kolo nebo nerozbil auto … půlka aut ani nedojede do cíle….. chceme jezdit autocross a né trucktrial prostě to bylo po stránce přípravy tratě podceněné jako posledních pár let jen doufám že už ředitel nebude ředitelem a bude tam někdo kdo chce mít zpět meku autocrossu a né třeba nové auto že :evil:

    8.7.2019 8.00

  28. Karel Kleiner IP adresa: 185.93.2.101
    Karel Kleiner

    Díky Kubo za tvůj názor a určitě souhlasím s tvým závěrem. Musela to být pro pořadatele síla. K Honzovi Pavlíkovi jen jedna drobnost. V Přerově by to asi taky nebylo při takovéto počtu jezdců ideální. Zejména k vůli povrchu, převýšení, délce a hlavně šířce trati. Ale kdo ví, třeba by to zvládli. A ještě jedna maličkost. Mnohokrát jsem slýchával, je to přece autokros a ne jízda na asfaltovém povrchu. Dlouho jsem s tím souhlasil- Hlavně proto, že znám autokros od jeho začátků a na čem se jezdívalo jsem viděl na vlastní oči. Ale postupně jsem názor změnil. Už je opravdu jiná doba a jiná auta a traťe se jim musí přizpůsobit. A hlavně je to stále atraktivní a i když stále se zrychlující automobilový sport, je jeden z nejbezpečnějších.

    8.7.2019 8.17

  29. Máca Cihlář IP adresa: 90.177.64.107
    Máca Cihlář

    Přátelé.

    S klidem v duši (a to opravdu) přijímám vaši veškerou kritiku. Závody jsou o emocích (což v diskusi potvrzujete), závodníci, kteří šimrají čerta na kopýtku a riskují zdraví a někdy i život, vždy bývali chlapíci se specifickým smyslem pro humor a lidé kolem nich (včetně diváků) bývali stejného zrna. Tak jsem ZÁVODIŠTĚ poznal já. A když jsem před lety stoupl za mikrofon, bez školení, intuitivně a srdcem vlastně jen sděloval, co cítím a o závodění vím, líbilo se to… A teď už se to nelíbí (-: Buď se změnilo ZÁVODIŠTĚ, nebo já.

    Já to beru, respektuji, stavím se k tomu čelem, a přestože je mi to líto, ustojím to… Panu Jordákovi chci jen říct, že jsem mu celý víkend přál to nejlepší a chtěl ho vidět na bedně, stejně jako celou řadu dalších Čechů. Ale každý má právo na chybu, že? Vám ostatním: než mne tady začnete žehlit na fóru, zvedněte telefon a zavolejte 731 427 606. Jestli na to máte koule, můžeme pokecat! A pak si tady pište, co chcete, máte na to plné právo… S úctou a díkem za vše, co mi kdy závodiště dalo a vzalo, Máca Cihlář   

    8.7.2019 8.35

  30. Honza Pavlík IP adresa: 109.238.208.114
    Honza Pavlík

    Pro Radka Jordáka: Statistika nuda je, má však cenné údaje – celkové počty startujících ze rok 2018 a 2019 (v závorce racery)… 2018: Humpolec 129(36), Nová Paka 113(33), Přerov 112(32), Poříčí 125(33), Bousov 83(30), Holabrunn 112(30), Sedlčany 111(35) a 2019: Holabrunn 123(33), Humpolec 139(39), Paka 122(39), Přerov 105(38). V Pace bylo teď přijato 119 aut, bez racerů. A ještě dotaz, za co vyfasoval Petr Bartoš vyloučení ze závodu?

    8.7.2019 9.20

  31. Ladislav Krejčí IP adresa: 37.188.161.22
    Ladislav Krejčí

    Vážený pane Jordáku, 

    bylo by dobré pro Vaše obvinění předložit relevantní důkazy. Bez nich je to pouze tlachání. Proto si raději udělejte pořádek ve svém účetnictví aby Vás finanční úřad nepřekvapil. 

    S pozdravem

    Ladislav Krejčí 

    8.7.2019 9.37

  32. Radek Jordák IP adresa: 46.135.68.92
    Radek Jordák

    Ladislav Krejčí : mužete  byt úplně v klidu já mám kontrolu častěji než si myslíte …. mohu Vám poradit, vemte večer tužku papír a počítejte, je to úplně jednoduché pokud i Vám tedy třeba Paka neproplácí faktury  :mrgreen: pokud to tak není může se uveřejnit hospodaření s financemi ze závodů není to snad nic tajného pokud je to klub nikoliv firma…

    8.7.2019 9.54

  33. Karel Kleiner IP adresa: 185.93.2.101
    Karel Kleiner

    Pane Krejčí, to snad nemyslíte vážně, Za prvá sem váš komentář vůbec nepatří a hlavně si myslím, že už překračujete určité meze. Pan Jordák sem napsal jen svůj názor na závody a jejich průběh. Ať už s emocemi nebo bez nich, ale to co píšete vy je hodně přes čáru.

    8.7.2019 9.57

  34. marty IP adresa: 185.156.122.77
    marty

    Máco,v Sedlčanech komentář ,dobrý,ale tu Evropu bych nechal Ivanovi.

     

    8.7.2019 10.08

  35. Ladislav Krejčí IP adresa: 37.188.161.22
    Ladislav Krejčí

    Vážený pane Kleinere, 

    Bylo to pouze reakce na obvinění ohledně hospodaření závodu. Nic víc. Cťete důkladněji.

    Pane Jordáku určitě můžete o zveřejnění požádat. Bude to lepší než obviňovat bez důkazů. 

     

    Ladislav Krejčí 

    8.7.2019 10.11

  36. Radek IP adresa: 31.30.170.134
    Radek

    Za mne jako diváka komentář při závodě byl dobrej, trefné,vtipné,odlehčené,ne jen čtení dat a i to je taky myslím potřeba.Hudební výběr byl fakt šílený na závody evropy bych si určitě taky představoval něco jiného. Kdyžtak se inspirujte na stadionech. Projít strání nahoru a dolu byl taky dobrej adrenalin aby člověk na někoho nešlápnul, vyznačený průcohzí koridor by nebyl špatněj. Na cestu k záchodům postavit stánek s kafem taky nebylo zrovna štastné, přes frontu na kafe nešlo ani projít a jako každej rok u záchodů to bylo na gumáky všude tam člověk čvachtá v bahně, kamínky dlažba by nebyla od věci. Další věc co mne vadila byla že člověk přišel na strán v 7h ráno a třičtvrtě stráně bylo všude natažené mlíko přestože se tam nikdo hodně dlouho ani neukázal.

    8.7.2019 11.01

  37. Radek IP adresa: 31.30.170.134
    Radek

    Ještě jedna věc, je velká škoda že už v Pace není ta velkoplošná obrazovka, člověk alespon viděl co se vůbec děje,kamery jak bylo řečeno mají v každé zatáčce tak už to pak přece v dnešní době neni takovej problém když to má kdejakej billboard.

    8.7.2019 11.17

  38. Martin P. IP adresa: 199.247.36.150
    Martin P.

    Za mne dobré, díky všem závodníkům, pořadatelům a všem, kteří pomáhali s průběhem závodu.

    Už minule jsem psal, že by vhodným vylepšením byla světelná tabule, kde by se daly průběžně sledovat časy v měřáku, případně řazení na startovní rošt, pořadí v cíli, atd.

     

     

       

    8.7.2019 11.23

  39. Martin Hrubý IP adresa: 89.24.42.7
    Martin Hrubý

    Já jsem malý krteček, mám z ruliček domeček. Chci si s vámi děti hrát, cíněnku vám za to dát.:)

    Pozn.:..cíněnky došly…:(

    8.7.2019 11.45

  40. Pash IP adresa: 37.48.57.99
    Pash

    To Maca:zdas se mi trosku urazenej ze te tady(rrspektive Vas oba)nekdo kritizoval.zrejme jste si mysleli,ze jste byli skveli..nebyli..nevedet,ze Abraham jsou dva(1600 a superbugy)..zamenit Jordaka s Abrahamem..Nosalka s Maxianem..Furazhkinovo krrstni jmeno rici zpravne asi na osmy pokus..(mj.I Martin jste zminili..)..pak na startu zamenit Horaka s Hrubym…a mraky dalsiho..muj syn(8let) Vas s radosti opravoval a krputil hlavou..chce to lepsi pripravu,no…

    Ke stavu trati:rikal jsem to po oba cele dny,schytaval jsem kritiku a milion argumentu od zaslepenych obdivovatelu Paky..za me kalamita,uprava zadna(pouze tam traktor traverzou u 5 na diry naveze prach),kropeni tragedie..10 minse na trati nic nedeje,auta zacnou najizdet a vjede mezi ne cisterna a zpusti vodu..traktor na odtah vyjede a mem ho trefi Jonas,jenz jel posledni kolo rundy..st.c.5-dvakrat bouda,frajer beha po budce s cervenou vlajkou a vynda ji cca 7-8 vterin.po…nechapu..a reklamni ctyrkolka co se proplitala mezi bugynami,traktory,cisternami..tak to mam teda dost..cz

    8.7.2019 12.27

  41. Mirek-rozhlas IP adresa: 85.71.67.89
    Mirek-rozhlas

    Pokoušel jsem se vylepšit-posílit ozvučení areálu. Přestože jsem několikrát prošel areál, byl byl rád za zpětnou reakci právě na techniku ozvučení. Podle mého hrál proti dost silný protivítr, který dokázal občas zvuk doslova odnášet. S tím se ale bohužel moc nadělat nedá. Dík Mirek-rozhlas

     

    8.7.2019 12.43

  42. josef IP adresa: 31.31.230.1
    josef

    Nevím, jaké má pořadatel možnosti. Zda může např. odmítnout přihlášení jezdce k závodu. Pokud by to  bylo možné, tak za mne už by se pan Jordák v Nové Pace nesvezl.Jinak za diváka, naprostý souhlas s příspěvky Radka. V 7.00 hod, v neděli to vypadalo, že stráň je na místenky a ty jsou v podstatě vyprodány. Výkon komentátorů raději nehodnotím.Již loni jsem zde psal, že se divím panu Tůmovi, že se k takové formě komentáře propújčuje. Kde je doba, kdy jsme vedli spory o styl komentáře s Petrem Krejcarem ( tímto ho zdravím). Jenže, ten byl na rozdí od ostatních sebestředných ochoten kirtice naslouchat a dle toho se zařídil,  aby z něj vyrostl  špičkový autokrosový komentátor.

    8.7.2019 13.10

  43. PetrK. IP adresa: 185.236.161.1
    Spaca
    M. Krejcar
    PetrK.

    Vážení, v Pace jsem nebyl, nemohu tedy hodnotit výkon komentátorů, ale jisté je to, že Ivana Tůmy si nesmírně vážím a dle mého názoru je to stejná legenda, jako rokle samotná. Josefovi moc děkuji za lichotku ( také moc zdravím ), ale nepřijde mi, že bych byl něco extra. Výslovnost některých jmen je opravdový oříšek, občas se přeřeknu, ale to k živému komentáři patří, diváci si musí uvědomit, že hlasatelé jedou na živo, nic není předtočené a musíme reagovat okamžitě na danou situaci. Vzpomínám na výměny názorů s Josefem a dnes musím s radostí přiznat, že jeho oprávněná kritika mi otevřela oči a ukázala správnou cestu. Každý z nás máme svůj projev, komentář podáváme po svém a moderování ve dvojici je závislé na souhře s kolegou. Není to o tom, že jeden chce mluvit pořád a druhého nepustí ke slovu, ale o tom, jak se předem domluvíme, kdo co bude komentovat.

    Petr Krejcar

    8.7.2019 13.52

  44. marty IP adresa: 185.156.122.77
    marty

    ..no ještě k tomu „mlíku-AUTOKLUB ČR“na divácké stráni….jezdím do Paky jako divák mnoho let,ale zabrat na stráni nejlepší místo NORMÁLNÍM DIVÁKŮM,považuju za vrchol AROGANCE, zřejmě ŘEDITELE YÁVODU.V těchto prostorech seděli samí cizinci,a pokud si je pozval pan ředitel,ať si je posadí na svojí VIP tribunu.

    8.7.2019 14.02

  45. Radek Jordák IP adresa: 46.135.28.114
    Radek Jordák

    To josef: tak určitě plno lidem je jasné že v Pace stále vládne komunismus ale nechápu proč bych neměl startovat? Že chci lepší závody? Že poukazuji na to že vedení neuspořádalo závody hodné ME na tak vyjmečné trati? Uvědomte si že závodníci dělají závody a určitě nechtějí v dnešní době tak špičková a drahá auta doslova ničit kvůli tomu že někoho zajímají více finance než kvalita závodu.Je to jeden závod v sezóně a není snad problém se pounačit z chyb minulých a napravit je…. Proč myslíte že třeba pomáhám na trati v Poříčí? Protože mě hřeje u srdíčka ohlas od lidí jezdců jak jsou to úžasné závody a věřte dělám to zadarmo a rád.Vážím si lidí kolem závodu samozřejmě i v Pace kteří tam dřou na přípravě ale zároveň je lituji co mají za vedení a hrozně se divím že si nechají závody klesnout na úroveň kde byla nyní a předešlé roky.A že ze závodu nezůstavají peníze mě nikdo nepřesvědčí a pokud někdo tvrdí že je to jinak ukáže mě vyůčtování závodu s tím že nemám pravdu slibuji že příští závod (trať)  v Nové Pace klidně připravím zdarma! 

    8.7.2019 15.35

  46. josef IP adresa: 31.31.230.1
    josef

    Zdravím Petře. Problém není v přeřeknutí nebo špatně vysloveném jménu. To se samozřejmě může stát a při takovém množství jezdců a cizích jmen je to zcela pochopitelné. Ale pokud komentátoři mluví oba dva naráz, skáčou si do řeči ve snaze trumfovat jeden druhého, vypadá to potom jak na pouti u kolotoče.

    Mám ten pocit, že jste jednou (možná vícekrát) komentovali s p. Tůmou v Poříčí. A myslím si, že to nemělo chybu.

    8.7.2019 15.48

  47. Bombik IP adresa: 93.238.179.22
    Bombik

    Radku tak to jsem na Tebe docela zvědav.Mrzí mě tady v těch komentářích od vás jezdců,že nikdo zde rovnou nenapíše konkrétní jméno ktereho se vaše výtky týkají…Ono je pravda,že všude jsou nějaké problémy ale Paka má jeden a zásadní problém a to je podloží na jakém se jede,Pískovec.skála a písek.

    8.7.2019 16.24

  48. Marek Stloukal IP adresa: 46.135.66.46
    Marek Stloukal

    Ráďo, klobouček. Slovo chlapa. A teď si počkáme na křiklouny, kteří mají plnou hubu keců ale když má přijít na to vyložit karty na stůl tak se někam vytratí. Tomu se říká zbabělost. 

    Btw… je fakt trochu k zamyšlení jakto, že závody který utrží desetinu toho co Paka, dokážou připravit závod stejně anebo líp. Mně z toho prostě vychází logicky jenom jedno. Kam se podějou peníze, který pan Tejchman a spol. za tento závod utrží ( vstupné, kemp, pronájmy stánků, sponzoring atd – a to se bavíme v milionech ) ? Proč aspoň malou část z nich neinvestují do toho základního, a to je příprava tratě ? Proč je nutná taková ostuda, kdy jezdci v čele se Stubbem musí vlítnout na věž a žádat o sjednání nápravy ? JE TO OSTUDA VŠECH OSTUD. Proč například v Přerově, kam přijde možná desetina diváků a mají tam třetinu stánků, tak dokážou trať a teď už i zázemí nachystat tak, že je to hodno závodu ME ? Tady prostě něco nehraje a bez zveřejnění toho co psal Radek ty pochybnosti prostě už nevyvrátíte.

    Takže Ráďo, ještě jednou KLOBOUČEK a pro druhou stranu hozená rukavice……….

     

    8.7.2019 16.51

  49. Radek Jordák IP adresa: 46.135.28.114
    Radek Jordák

    Bombíku to není problém co tam je ale kdy jak se to připraví a hlavně když stím nemám zkušenosti zavolám a poradím se jako jsem to udělal třeba já poprvé v Poříčí… A Paka má opravdu jeden zásadní problém to máš  pravdu ale ten není skála písek ale Ladislav Tejchman chtěl si vědět napsal jsem já nejsem nikomu zavázán nežádám repre nechci po nich nic proto si to mohu dovolit napsat i když možná budu mít občas překážku před sebou ale když vidím co mě píšou a říkají lidi kolem určitě jsem  trefil do černého.A s tou přípravou trati  jsem napsal podmínku až uvidím že na to paka nemá že proinvestuje řádně vybrané finance zpět do závodů a trati potom rád pomůžu a i se mohu veřejně omluvit jen si jsem bohužel jistý jako plno dalších lidí kteří  z nějakého důvodu neřeknou vše veřejně.

    8.7.2019 16.57

  50. PetrK. IP adresa: 185.236.161.1
    Spaca
    M. Krejcar
    PetrK.

    V Poříčí komentujeme s Pepou Limonem a jak jsem již psal, vše záleží na domluvě. Ne s každým si člověk sedne, ale Pepa je super komentátor a myslím si, že nám to ve dvojici sedí. Opravdu není důvod si skákat do řeči, diváci chtějí slyšet takové ty drby a zcela jistě je nezajímá, kolik lidí chodí na brigády a že nemají sedět u piva. S Ivanem Tůmou jsem nekomentoval a mrzí mě to, tak jako zpěváci chtějí zpívat duet s Gottem, tak já bych chtěl komentovat s Ivanem :-D Problém je v tom, že nemám potřebu se někde vnucovat, tak to asi neklapne  :-D

     

    Petr Krejcar

    8.7.2019 17.53

  51. Jan Kojecky IP adresa: 90.179.155.43
    Jan Kojecky

    Naprosty souhlas s Jordakem a Stloukalem, “ pan“ byl i u zavodu v Bousove, a jak dopadlo? Paka muze mit nejlepsi zavody, ale vlastne nemuze, muselo by se zmenit vedeni

    8.7.2019 19.43

  52. Eva J. IP adresa: 178.255.168.178
    Pamus
    Eva J.

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat proč v Nové Pace není slyšet komentování v angličtině či němčině? Na stráni bylo cca 51% cizinců (převážně Němci a Holanďani). Účastním se všech evropských závodů a všude je angličtina a vím, že ze strany FIA je vyžadovaná angličtina včetně Přerova, tak proč v Pace být nemusí?? 

    Další dotaz je: proč se v Pace platí 200Kč za vstup do depa,abych se mohla podívat na závodníky?? Nevím, že bychom jinde na Evropě platili za vstup do depa?

    Popravdě radši bych ty dvě stovky dala závodníkům, kteří si rozsekali auta (v sobotu cca 50 defektů pneumatik) na té neupravené trati než to dávat někomu do kapsy….(nebudu jmenovat).

    Děkuji za odpověď :-) Eva 

    8.7.2019 19.55

  53. Lukas IP adresa: 176.97.247.241
    Lukas

    Prej Paka meka autocrosu,kdeze,uz davno nee …Diky za vysvetleni Radkovi a Kubovi a preji hodne stesti do dalsich zavodu.

    8.7.2019 21.26

  54. Milan IP adresa: 213.226.251.231
    Milan

    Mně, jako běžnému fanouškovi, by se moc líbilo, kdyby veškerá autokrosová klání v ČR moderoval pan Pavel Musil PAMUS. Jeho komentáře jsou vždy tak akorát. Ale proti komentátorům z Paky nemám žádné vážné výhrady. Jenom by bylo dobré, kdyby se tolik nesnažili být humorní.

    8.7.2019 21.31

  55. Pash IP adresa: 89.24.32.215
    Pash

    No,tak krytiky letos plno..I od jezdcu..ze pry uz je to par let tragedie..no a proc se loni nikdo nepripojil ke krytice Romana Kerky a Premy Dolezala.?..na ne se snesla krytika…vyhruzky…ze vse je nejlepsi,nikdo si neztezuje..dlouhou dobu je prudili ze si dovolili…ale I tak,aspon letos..tak snad se zodpovedni chytnoy za ..zit z podstaty nelze,byla to opravdu tragedie od A do Z…

    8.7.2019 21.54

  56. páťa IP adresa: 37.188.226.34
    páťa

    Jezdím do N.Paky a nejen tam pěknou řádku let. Od loňska má komentování šťávu, je tlumeno až místy protivné upřednostňování oblíbenců /každý máme svého favorita, ale komentátor by měl být nestranný/, při jízdě komentování graduje-myšleno v dobrém, přeřekne se jednou každý, ale za mě jsem rád, že tam pan Cihlář je. Horší to je na svahu. Letos přijelo znovu diváků víc, ale ty toalety…  Každoroční problém, nově přístupná voda došla již během soboty, přimlouval bych spíš za hadici s tekoucí vodou, jako je to třeba v Přerově, navíc na závody jezdí i dost žen a ty upřímně lituji. Sprchy v kempu jsou naopak velké plus.

    9.7.2019 15.48

  57. honzap IP adresa: 194.107.2.81
    honzap

    Především pro Donatelliho, ale i ostatním: komentování „slavného“ pana Tůmy, řečeného harmonikáře nebudu nějak více rozebírat  – už jsem tu svůj názor na jeho komentování uvedl v letech minulých, ale hodnocení komentáře pana Cihláře mi přijde ze strany Donatelliho ubohé. Na závody jezdím dlouhá léta a vždy, když jsem měl tu čest slyšet komentáře p. Cihláře, přidalo to závodům jakýsi „grif“a perfektní atmosféru. Rozumím, že komentovat dvoudenní závody není žádná sranda a už vůbec ne vyslovit některá jména jezdců, ale vím, že např. duo Ráca&Máca v Sedlčanech byl pro mě vždy nezapomenutelný zážitek. Každý má svůj názor, nikomu ho tímto neberu, ale vyjadřovat se způsobe, že byl p. Cihlář zhulený, atd. mě osobně přijde za hranicí slušného vyjadřování. 

     

    @pane Cihláři – držte se! 

     

    H.P.

    9.7.2019 16.15

  58. jarda IP adresa: 37.48.58.195
    jarda

    Milý Radku!

    Sedím u počítače v této noční době studuji  příspěvky a nestačím se divit, kolik nenávisti a zloby v Tvé osobě vůči Nové Pace je! Myslím, že nemá cenu v tomto případě na Tvoje názory reagovat. Zkrátka někoho ???? nemáš rád a tak přes autokrosaře si s ním musíš vyřídit staré účty a odskáče to Paka.

    Je pravda-sobota problém, neděle dobrá jak divácky(velmi dobrá účast!!!), úrovni jízd, tak výsledky našich jezdců, kterých si vážíme!!!

    Myslím, že po pořadatelské stránce jsme závody zvládli na dobré úrovni. Víš  ona kritika je dobrá, pokud nejde za hranu.

    Věřím, že Auto klub v AČR Nová Paka bude pokračovat  v dobrém trendu a vy jezdci se zde budete cítit jako doma. Ahoj

    Věřím, že se Auto klub v AČR Nová Paka Vaším aktivitám a pomoci bránit nebude!!!!

    A Vy všichni kritici starého harmonikáře si to do Štikovské rokle přijďte zkusit!!!!

                                                                                                                     Ahoj!!!!

     

    10.7.2019 0.47

  59. Radek Jordák IP adresa: 46.135.30.132
    Radek Jordák

    Ahoj Jardo,

    není to vůbec o nenávisti a že někoho nemám rád a jaké staré  účty? O ničem takovém nevím a bylo mě jedno co a jak si tam u Vás dělají ale nezlob se na mě věta trať sobota problém a neděle dobrá nemyslíš vážně???? Oba dny bylo utrpení jak pro jezdce tak pro techniku… jediné v čem máš pravdu je dobrá účast diváků… Pokud jsi šel po depu v neděli mohl jsi slyšet od většiny jezdců co si myslí  o Nové Pace poslední dva roky !! Nejhorší závod …. Píšeš paka se bránit aktivitám a pomoci nebude no tak ti řeknu jeden příběh cca 2 roky zpět jsem dovezl stroje plné nafty stroje podotknu bez úplaty a víš jak to dopadlo? V neděli jsem je chtěl odvést a ejhle nemohu ani vyjet na trailer není ani kapka nafty volám Kuželovi a ten se na mě úplně vykašlal i když byla domluva naftu dává autoklub tak jsem si natankoval ještě cca 1000litru nafty a jel domu…. Já vím chudák Nová Paka pořádá prodělečné závody….To na tom autoklub si neumíte dupnout aby Vám jako členům bylo ukázáno vyúčtování závodů jako je to úplně všude jinde???? Asi by se každý moc divil jaké máte možnosti.    K Harmonikářovi ok hodný člověk ale není rok 1979 sedni si třeba k počítači zas večer a podívej se jak obdobné akce moderuje profesionální tým ozvučení televize pro diváky atd…ale to jsme zas u toho peníze …. lepší tam dát lidi za párek a pivo… Řekl jsem svůj názor veřejně za mě nejhorší závod ME. Přeji Vám ať se to příští rok povede 

    10.7.2019 6.54

  60. lemoun IP adresa: 89.24.232.41

    lemoun

    …..a to ještě došla v neděli ve stánku u pana Petrika sekaná. Snad se to nebude opakovat. Díky

    10.7.2019 9.31

  61. fanda autokrossu IP adresa: 37.48.56.179
    fanda autokrossu

    Celkově mi Paka přijde už jinači každý rok se tam těším ze je to ten náš svátek autocrossu ale je to nějaké slabé. Dříve tam bylo více věci i pro diváky včetně velkoplošné televize… a cekově jsem z toho nějaký smutný vždy se říkalo kdo nejel Paku nejel autocross bohužel letos bych to nazval kdo nejel Paku udělal dobře.Vím že za klávesnici je každý chytrý ale opravdu to je poslední 2 roky tragédie. To že je velka účast diváků je hezké ale ty závody dělají ti jezdci. Absolutně žádné souboje nic proste takové zvláštní nejsme jezdec ale z pozice diváka jsem to takhle vnimal a to nemluvím o úmrtí techniky těchto drahých vozu autokross šel na velký stupeň úrovně a tratě by se k tomu měli zařidit. Vážím si názoru pana Jordáka i Pana Kubíčka Zajímal by mě názor pana Fejfara třeba který tu trať zná nejlíp.Nechci nikoho urazit píšu objektivně svuj názor a přeji si aby to v dalších letech bylo lepší.

    10.7.2019 9.52

  62. Donatelli IP adresa: 77.48.51.26
    Donatelli

    Pro honzap s iniciály H.P. Na rozdíl od Vás jsem se podepsal. Nevím jak Vy, já jsem s panem Cihlářem komunikoval. Sdělil jsem mu co jak a proč. Psal jsem některé náměty na vylepšení věcí co se mi nelíbí. On mi sdělil proč jsou některé věci tak jak jsou. Takže asi tak

     

     Karel Donatelli

    10.7.2019 10.31

  63. Mira IP adresa: 212.27.194.98
    Mira

    Zdravím,

    co se týká trati, Radek Jordák má pravdu. Pokud někdo neseděl 2 dny jen na stráni a šel se podívat kolem, tak např sjezd dolů k pětce byl úplná katastrofa. Buď museli borci jet středem a riskovat zničení techniky nebo jet vyházeným vnějškem, kde zase ztráceli rychlost, potom se dá těžko někoho dole docvaknout a všichni přichází hlavně v superbuggy o parádní souboje. Před pár lety se dalo hodit auto nahoře do smyku a letět v něm až dolů. Takže letos to byl převážně vláček po startu… a vyhýbání se brutálním dírám :-(

    10.7.2019 10.41

  64. David Jeřábek IP adresa: 85.163.30.234
    David Jeřábek

    Přátelé, protože mám hodně práce s administrací a už se mi nechtějí číst komentáře, od teď všechny komentáře řeší / schvaluje Tomáš Němec. Děkuji.

    10.7.2019 19.46

  65. Tomáš Němec IP adresa: 5.59.8.1
    Tomáš Němec

    Dobrý den Angelo. Pokud chcete Váš komentář zveřejnit, zavolejte mi a řekněte mi Vaše jméno. Pod nickem takové komentáře zveřejnovat nebudu. Tomáš Němec.

    10.7.2019 19.47

  66. angelo IP adresa: 78.80.27.160
    angelo

    Je smutné jak se AK zachoval a chová IZS. Trať neřeší.To víme jak to je a co se děje a jak se připravuje. :mrgreen: d

     

     

    10.7.2019 21.10

  67. Bombik IP adresa: 87.143.93.21
    Bombik

    Angelo.Je docela divné,že v poslední době se řeší stále trať  a Ty najednou řešíš kafe.Tak se neskrývej za anonymem hrdino a zvěřejni svoji kůži..Ono se to někdy kecá když víš,že se Grof J.určitě ani neozve,Je to tak Pepo?

    ********************************
    Bombíku tohle ven jít nemělo…. Tomáš se to teprve učí a omylem zveřejnil koment Angela……. už jsem to stáhl

    10.7.2019 21.31

  68. Tomáš Němec IP adresa: 5.59.8.1
    Tomáš Němec

    724823731 jinak mé číslo je normálně v kontaktech.

    10.7.2019 21.41

  69. Eda ( Eduard Petrovský) IP adresa: 46.135.80.36
    Eda ( Eduard Petrovský)

    Že byla Nová Paka organizačně, respektive přípravou a úpravou trati, zázemím atd. průšvih, je fakt. Že má Nová Paka auru minulosti, kterou bohužel dnes už málokdo chápe a že těží, neřkuli parazituje na této auře, je rovněž fakt. Že komentátor je trochu mimo, je taky fakt ( Tady bych se trochu obšírněji vyjádřil a budu se snažit být objektivní- za mě- Marek Cihlář je super oživení, fandím mu. Co mě ale bytostně se.e je to, že se komentátor(ři) pouští do rádoby sofistikovaných technických komentářů, které jsou leckdy zcela mimo. Wibbeler s Trackline? Sorry, každej ví, že jede letos s českým autem z Alfa Racing. Komentáře typu tomuhle to nejde, když mu lehl motor?  Záměna jezdců na trati, kdy 3 kola trvalo, než si někdo všimnul kdo je kdo?? Horák má sériovej šestiválec???A spousta dalších fatálních hemzů, které si ani nevzpomenu, ale ve chvíli kdy zazněly mi naskočía husí kůže. Chlapci, někdy méně je více. O čem vím hov.o, radši pomlčím- a to platí především pro kolegu Marka Cihláře…)

    konec závorky a pokračuju- fakta jsou zhruba vyjmenována. A teď tedy reakce na Radka Jordáka – jo, hřebík na hlavičku, klobouk dolů pane… A aby se ze spekulací stala fakta, ptám se- lze se někde veřejně dostat k vyúčtování Novopackého autoklubu?

    11.7.2019 0.41

  70. MARAT IP adresa: 94.112.23.0
    MARAT

    Velká výzva od Radka směrem k ANP. Myslím, že jako šampion divize Superbuggy a majitel úspěšné firmy na zemní práce má poměrně kvalifikovanou kompetenci se k situaci vyjádřit i přes sportovní výsledek ze závodu. Myslím, že by se měl klub očistit a rukavici zvednout…

    11.7.2019 1.44

  71. Petr Knoll IP adresa: 37.188.182.26
    Petr Knoll

    Klobouk dolu p. Jordákovi….konečně se někdo z jezdců vyjádřil. Mohu se jen zeptat jaké jsou náklady na jeden závod v super buggy? Neberu teď Novou Paku která bohužel totálně ničila vaše stroje. Děkuji za odpověď a držíme moc pěsti do zbytku sezóny.

    11.7.2019 11.43

  72. Radek Jordák IP adresa: 46.135.75.8
    Radek Jordák

    To Petr Knoll: děkuji Vám ale k nákladům na závod nedokážu odpovedět každý team má jiný rozpočet, techniku také různé vzdálenosti závodů a samozřejmě záleží na investici do pneu atd pokud chce držet se špičkou mějte se R

    11.7.2019 12.13

  73. Marek Stloukal IP adresa: 46.135.93.206
    Marek Stloukal

    Vyjádřím se taky ještě ke “zvukovému doprovodu (trapasu) “. Podotýkáˇ, že pana “harmonykáře” Tůmu neznám a vůbec moje slova nemíním špatně po osobní (civilní) stránce. Nicméně shrnul bych to asi takhle. Pan Tůma a jeho vystupování plně koresponduje s vedením celého ANP v čele se soudruhem Tejchmanem. Prostě tam zamrzli někde v 70. letech minulého století a podle toho to na tomto závodě vypadá. Je to tam je za Svazarmu kdy hlásili hlasatelé prostřednictvím rozhlasu po drátě za pivo a párek. Kdyby se pánové třeba zajeli podívat na úroveň ozvučení a komentáře například do Německa na rallyecross, tak by viděli a slyšeli jak má taková akce vypadat v 21.století. Takové ozvučení a popřípadě i LED obrazovka stojí pár desítek tisíc korun na celý víkend a udělá to neskutečnou kulisu. Jenomže to by musel pan ředitel chtít vydělat o těch pár desítek tisíc míň. Další nebetyčný trapas je totálně trapný, amatérský a nepřesný na základní data, komentář pana zasloužilého “komentátora” Tůmy. Pane Tůma, prosímvás, nebylo by lepší radši třeba psát kroniku nebo něco podobného, na co budete mít víc času si zjistit všechny altuální informace ? To co jste tam ze sebe plodil za “moudra”, to bylo vážně trapný. A aby jste věděl jak se to má třeba dělat, poproste pana ředitele ať vás vezme s sebou třeba do Francie nebo Itálie na konci sezóny a tam uslyšíte jak se komentuje autokros v 21. století. A aby jsme jenom nekritizovali, tak nabízím řešení, které jsem nabízel už loni. Nechte tu akci zorganizovat profíky, kteří dělají třeba MMČR v motokrosu. Je totiž škoda, že ačkoli závodní technika a umění pilotů jde prudce nahoru, tak organizace tohohle závodu zůstala zamrzlá v dobách SVAZARMU…..

     

    11.7.2019 13.17

  74. Jan Kojecky IP adresa: 77.242.90.174
    Jan Kojecky

    Proc se nevyjadri „pan“ Ladislav? Ze by vetsina techto komentaru byla pravdiva?

    12.7.2019 15.57

  75. Miloslav Vaněk IP adresa: 212.80.64.214
    Miloslav Vaněk

    Četl jsem dlouhé komentáře k Pace, i když to nikdy nedělám. Věřím, že všichni jezdci se do Paky těšili, ale již nebo už při prvních měřených trénincích jsem začal tušit, že trať bude pro Radkovy zemní stroje a ne pro závodní auta. Co rozjížďka, to odražený plášť nebo kolo, v každé zatáčce jsem čekal, že nám něco upadne. Poslední prášek jsem si vzal ve finále, když poslední kolo syn dojel na prázdném kole a s velikým štěstím na třetím místě. Opravdu si myslím, že letos to pro závodníky, co se týče tratě, bylo opravdu utrpení a ne radost ze zavodění.

    12.7.2019 16.15

  76. PetrK. IP adresa: 185.236.161.1
    Spaca
    M. Krejcar
    PetrK.

    Marku, nemám s pořádáním závodů nic společného, ale protože jsem komentoval na všech tratích v republice i na Slovensku, můžu s klidem říct, že mimo Sedlčan, kde je ozvučení na vysoké úrovni, je všude ten klasický rozhlas po drátě. Pro tebe třeba pár desítek tisíc nic neznamená, ale pro některé kluby je to vysoká částka. Prosím, nikoho se nezastávám, nevím a ani nechci vědět, jak to kde dělají s financema, ale vezmu třeba Poříčí, každý rok se tam něco změní, vloni toalety, letos budova v depu. Když máš hromádku peněz a musíš si vybrat, zda vylepšit zázemí, nebo si pronajmout ozvučení, zcela jistě vyhraje to zázemí, aby se u tebe jezdcům líbilo. Jak jsem ale psal, nejsem členem žádného klubu, žádné závody nepořádám, jen se koukám a poslouchám.

    Petr Krejcar

    13.7.2019 10.56

  77. Milan IP adresa: 213.226.251.231
    Milan

    Tady se ale v předešlých komentářích jedná o to, že peníze, které by se mohly investovat do závodiště, nebo případně vylepšit ozvučení při závodech, údajně zůstávají soudruhům ze Svazarmu za nehtama. Tam bych viděl kořen problému.

    13.7.2019 15.44

  78. Mirek-rozhlas IP adresa: 82.99.138.252
    Mirek-rozhlas

    Co se týká zvučení areálu, tak vedení ANP mě včas požádalo o pomoc při vylepšení ozvučení jak depa tak samotného areálu. Aparatura je v Pace sice dobrá ale už má svá léta. V týdnu před závody jsme tedy nainstalovali několik tlakových směrových reproduktorů na věž pro posílení stávajícího systému. Ozvučení z jednoho bodu je ideální z důvodu, že se zvuk díky zpoždění „nehádá“. Nevýhodou ozvučení na tak velkou vzdálenost je, že zvuk může odnášet vítr. A to se bohužel dělo i v Pace. Několikrát jsem areál prošel a myslím, že srozumitelnost nebyla špatná. Pochopitelně při průjezdu závodních vozů kolem Vás zvuk pravděpodobně neuslyšíte.  Toto byla jakási zkouška a vedení ANP mě dále požádalo o kompletní přestavbu ozvučení.  Mirek A. 

    13.7.2019 19.44

  79. Marek Stloukal IP adresa: 95.82.135.173
    Marek Stloukal

    Petře, nevím jestli jsi pochopil pointu celé téhle dlouhé diskuze. Je právě o tom, že ačkoli do Nové Paky na závod ME přijde každá rok kolem 10.000 diváků, kteří zaplatí v půměru 500 kč vstupné, vytočí se tam hektolitry piva, je narvanej kemp za 1000 kč a je tam asi 30 stánků, který tam určitě nejsou zadarmo, dál je tam ještě dotace (!!!!) z Autoklubu ( na co ?????) a přesto to tam vypadá jak za krále klacka. Asis tu debatu vůbec nepochopil. Nikdo nechce po pořadatelích třeba v Sedlčanech aby tam pouštěl hudbu DJ BOBO a byla tam 20m LED obrazovka když jim tam přijde 300 diváků a jsou rádi když neprodělají moc. V Pace je to ale o tom, že se každej rok musí podle toho co jsem psal vydělat celkem slušný prachy a vidět to není. Dokonce se šetří i na nachystání tratě a pak to končí touhle ostudou.

    Už to chápeš ?

    MS

    14.7.2019 12.58

  80. Eda IP adresa: 46.135.11.85
    Eda

    Mirku, co máš na starosti rozhlas- buď v klidu, tady si vůbec nikdo nestěžuje na ozvučení areálu, tady se řeší to, co z těch repráků leze díky komentátorovi!

    15.7.2019 17.37

  81. PetrK. IP adresa: 185.236.161.1
    Spaca
    M. Krejcar
    PetrK.

    Marku, pochopil jsem to moc dobře, vím co jsi tím myslel, proto jsem to právě otočil na Poříčí. I když tam nechodí tolik diváků, tak je vidět, že se pracuje na areálu.

    PK

    15.7.2019 19.48

  82. Fanda IP adresa: 81.201.48.31
    Divak
    Fanda

    Sledujou ceští komentátoři online přenos z Francie? I kdyz anglicky neumis, tak te to bavi a navic pouzijou i anglictinu  :twisted:

    21.7.2019 15.16

  83. Fanda IP adresa: 81.201.48.31
    Divak
    Fanda

    Teda francouzsky  :roll:

    21.7.2019 15.16

Napište nám svůj komentář ke článku

Komentáře k textu na našem serveru
Autokrosar.cz věří, že naši čtenáři budou ctít v diskuzích základní zásady slušnosti a nebudou používat vulgární výrazy nebo jinak neslušné projevy, případně vkládat cílené reklamní příspěvky. V takovém případě si Autokrosar.cz vyhrazuje právo takový příspěvek vymazat.

:wink: :twisted: :roll: :oops: :mrgreen: :lol: :idea: :evil: :cry: :?: :-| :-x :-o :-P :-D :-? :) :( :!: 8-O 8)