
Ondřej Medlík: Na voze bych nic neměnil
Jirka Bret se nám rozhodl oživit „okurkovou“ sezonu a připravil pro jezdce i pořadatelé takový menší dotazník. Díky Jirkovi, tak přinášíme první odpovědi na otázky. Dalším odpovídajícím je Ondřej Medlík, jezdec divize Juniorbuggy.
„Vzhledem k zatím nejistému startu sezony jsme připravili seriál 10 respektive 11 otázek, na které odpovídali jezdci napříč všemi autocrossovými divizemi. Příležitost mnohdy svých prvním rozhovorů dostali i jezdci a jezdkyně nejmenších RB160 a máme se tedy na co těšit. Ale nejenom jezdci… otázky dostali i zástupci každého klubu , který pořádá MMČR nebo ME v autocrossu. V plánu je zveřejnovat jeden až dva rozhovory týdně, takže web autokrosar.cz zase s blížící se sezonou ožije Pod jednotlivými rozhovory bychom chtěli povolit diskuze tak , aby se mohli zapojit i diváci. Diskutujte či se ptejte prosím věcně, podepište se svým pravým jménem a bez vulgarit, abychom nemuseli diskuzi vypnout.“
Ondřej Medlík,
17 let, Nová Paka
V jaké startuješ divizi, za jaký tým, jakou používáš pohonnou jednotku a jaký má výkon?
Junior Buggy, KRTZ Motorsport, Yamaha R6, 130koní.
Používáš sekvenční převodovku nebo klasickou a prozradíš úpravce nebo výrobce převodovky?
Používám sekvenční sériovou převodovku.
Jaká je tvoje nejoblíbenější trať v MČR resp. ME?
Mojí nejoblíbenější tratí je Přerov.
Jakému jezdci v MČR nebo ME fandíš?
Fandím a zároveň je mým vzorem Petr Nikodém.
Dostal jsi někdy v závodech černou vlajku a případně kolikrát? Bylo to právem?
Ještě jsem nedostal černou vlajku.
Vyhovuje ti spíš suchý nebo mokrý povrch a proč?
Spíše suchý.
Patří do autocrossu asfaltové starty?
Mě asfaltový start nevadí, takže klidně může být.
Vnímáš při jízdě diváky? Mělo by být na závodech otevřené depo pro fanoušky?
Při jízdě nevnímám diváky. Ano mohlo by být otevřeno depo pro fanoušky.
Kdybys na svém voze mohl vylepšit jednu věc bez ohledu na rozpočet či cokoliv jiného, co by to bylo?
Na voze bych nic neměnil a ani nevylepšoval.
Je něco, co ti v autocrossu vadí a co by se mělo zlepšit?
Nevím nic mně v autocrossu nevadí, ale spíše by se chtělo zamyslet nad zlevněním tohoto sportu.
Jiří Bret
Jazyková korektura: Ivan Tůma
Alda Hlawatschke
Díky za parádnické rozhovory a vyplnění toho vzduchoprázdna resp. autokros-prázdna, které nás všechny drtí… Jen taková malá poznámka, možná připomínka nebo rada pro naše autokrosové naděje… Rozmohl se nám tu v rozhovorech takový malý nešvar, který mě, jako fanouška trošičku víc mrzí a vlastně i s… (teda štve). Velká část těch mlaďáků v otázkách na fanoušky odpovídá až brutálně nevděčně vůči fanouškům. Prakticky všem je putna, jestli fanoušci na stráních jsou nebo nejsou… Snad jen Kubulajz Novotnýho je v chemii, jakou my fanoušci rádi vnímáme. Chlapci moji zlatí kudrnatí, vždyť my za vámi jezdíme stovky kiláků, abychom vám „zatroubili“ a zatleskali za skvělé výkony, jezdíme na závody kvůli vám závodníkům, tak nás pak může trochu mrzet, když do nás hodíte vidle tím, že prohlásíte, jak nás nevnímáte a klíďo pofrčíte na trati bez naší podpory. Často zmiňujete, jako své vzory Jardu Hoškovic, Péťu Nikodémovic, Kubu Kubíčkovic apod. Krom jejich jezdeckého umu si od nich zkuste vzít i ten um pracovat s fanoušky. #multišampión
28.3.2021 21.42Petra Bílek
Aldo, pěkně napsáno.
29.3.2021 17.45David Jeřábek
Tak věřím, že je (ne)vnímání fanoušků je myšleno za jízdy v plném nasazení. Tam věřím, že není čas na to vnímat diváky. Bohužel i v depu jsou často vidět pásky a hodně týmů si už „hlídá“ svoje novátorské postupy a fígle na úkor kontaktu s diváky….
29.3.2021 19.02Alda Hlawatschke
Tak určitě :-) O tom žádná, proti tomu nic. To beru jako samozřejmost, že při jízdě diváky moc dobře vnímat nelze.
29.3.2021 23.20