34

Racer Buggy v Humpolci

Druhá položka v letošním kalendáři Kontejnery Louda Mezinárodního mistrovství České Republiky a České Trofeje v autocrossu se odehrála o víkendu 27. a 28. dubna v Humpolci. Zajímavý průběh závodů napovídal už jen počet přihlášených soutěžících.

Přejít na článek
trackline_ Kirill_Ivannikov

Gerwin Rauwerdink – autokros milujeme

Gerwin Rauwerdink je zakladatelem společnosti Trackline, která se již 11 let věnuje stavbě speciálů v autocrossu. Z volantem jeho speciálu se objevilo hned několik zajímavých jmen. O vzniku společnosti i o budoucnosti si s Gerwvinem povídala Aneta Musilová.

Přejít na článek
2019-mmcr-humpolec-david-jerabek

Humpolecká pohoda – první část

Druhý podnik Kontejnery Louda Mezinárodního mistrovství České Republiky a Mistrovství zóny střední Evropy se přesunulo do Humpolce. Oproti Rakousku závod skončil v 16.15 a je nutnost smeknout před humpoleckými pořadateli. Vše probíhalo podle časového harmonogramu, počasí vyšlo docela dobře a trať byla v dobrém stavu. Ano sem tam se objevila díra či kámen, ale jezdíme přeci autocross ne?

Přejít na článek
00-plakat-humpolec

Humpolec – online informace

Druhý podnik Zony střední Evropy a Kontejnery Louda MMČR v autocrossu hostí Humpolec. Pořadatelé přivítají přes 150 jezdců a to je obdivuhodné číslo. Počasí přes prvotní predikci nevypadá tak špatně a jak jsme se již několikrát mohli přesvědčit, Pepa Špaček prostě umí poručit větru a dešti.

Přejít na článek
2019-mmcr-hollabrunn-david-jerabek

Rakouská divočina – druhá část

Druhá část shrnutí nás zavede mezi bugginy. I zde bylo k vidění spoustu dramatických událostí a na opakované rundy nebyla rozhodně nouze. Jak to viděli vybraní jezdci z jednotlivých divizí zjistíte právě nyní….

Přejít na článek
2019-mmcr-hollabrunn-david-jerabek

„Mladé pušky“ v Hollabrunnu

Po zimní přestávce, která se pro mnohé zdála být nekonečnou se sjeli jezdci divizí Racer Buggy 160, 125 a 250 k prvnímu měření sil v rámci Kontejnery Louda MMČR a České Trofeje v autocrossu. To se konalo netradičně na závodišti v rakouském Hollabrunnu, kde vládlo počasí spíš letní než jarní, se vším co k létu patří čili sluníčko, horko a spousta prachu.

Přejít na článek