David Jeřábek
21. 7. 2022

#5 ME Saint Georges de Montaigu

Pořadatelé pro své letošní lubilem - trať slaví 50 let autocrossu, připravili mnoho nových věcí. Krom toho, že byl start kompletně vyasfaltovaný, byl také přesunutý na nové místo - nejvyšší bod trati. Startovat se tak bude na dlouhou rovinku, zakončenou levou, mírně naklopenou zatáčkou....Samozřejmostí je také bohatý kulturní program ;-). Máme se na co těšit.

Autocross news - neděle

Výsledková listina:

AX Online Notice Board (chronomoto.hu)

Výsledky live:

FIA European AX Championship (chronomoto.hu)

Nedělení živý přenos:

Autocross news

Sobotní živý přenos:

Plánek tratě

Seznam přihlášených:

ENGAGES / ENTRY LIST – Autocross Saint Georges de Montaigu (autocross-stgeorges.fr)

Výsledky najdete zde:

Chronomoto | Autocross

Program závodu

Sobota
09:20 Volný trénink
10:45 1. měřený trénink
14.20 2. měřený trénink
16.45 první rozjížďka

Neděle
08:30 druhá rozjížďky
10:45 třetí rozjížďka
14.20 semifinále a finále
18.30 oficiální vyhlášení

Napsat komentář: Petr Bílek Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

2 comments on “#5 ME Saint Georges de Montaigu”

  1. Tento víkend je na pořadu další díl ME autokrosu, já se jen krátce vrátím k Nové Pace a necitlivému, podle reportáže ČT nesmyslnému vyloučení Davida Horáka za semifinále a tím i finále SB ME v Nové Pace. David od startu nikomu trať nekřížil a v první pravé zatáčce jel těsně, až téměř na kontakt za Petrem Bartošem, David musel zpomalit jinak by narazil do Petra v ten okamžik jezdec č.19 nasunul předek vozu na bok Davidova vozu a došlo ke kontaktu, lépe dopadl David a pokračoval, ihned v prvním kole předjel Petra a jezdil v pohodě na na 4 místě až do posledního kola kde měl defekt levého zadního kola a skončil na 5 postupovém místě, v cíli vše v pořádku.Asi půl hodiny před startem finále si Davida zavolali komisaři závodu a oznámili, že je vyloučen z finálové jízdy z důvodu křížení trati.David namítal, že ke kontaktu došlo až v první zatáčce po startu, tedy na trati.Následovalo vysvětlení od profesionálních komisařů a teď důležitá věta: Jezdec nesmí po celé trati křížit dráhu jezdci za ním pokud není celým vozem před druhým jezdcem!
    To bylo zdůvodnění o vyloučení, s tím že mu nabídli občerstvení a možnost podání protestu. Oboje odmítl, protest by neměl smysl z časových a dalších důvodů, oznámil, že s tímto výkladem pravidel nesouhlasí a prozatím ME jezdit nebude.
    Píši to hlavně proto, že by bylo dobré si tyto věci nechat objasnit při rozpravě před dalšími závody ME, aby nebyli případně zklamáni další jezdci. Ať komisaři zopakují svůj výklad pravidel ohledně křížení a to přesně tak jak to zdůvodnili Davidovi a po té, ať je měřeno všem stejně!

    Přeji Vám pěkné sportovní zážitky.
    Josef Horák

    1. Jediné založit vlastni federaci jako tomu je v motorkách, a přestat cpát peníze do nevažraných kapes FIA a AČR.

Další články

© 2024 Autokrosar.cz ISSN 1805-1413 | Vyrobilo studio
Zásady ochrany osobních údajů